Jongerenpanel

Snel inzicht in de harten en gedachten van de doelgroep wanneer contactgegevens niet voorhanden zijn.

Jongerenpanel

Jongeren zijn een van de meest waardevolle leeftijdsgroepen binnen een onderzoekspanel. Jongeren zijn de consumenten van de toekomst! Ze zijn tegenwoordig niet alleen mondiger en kritischer, ze worden ook steeds meer betrokken bij beslissingen binnen een gezin. Daarnaast lopen ze mee op verschillende locaties en bij verschillende organisaties dankzij stages en/of bijbanen, ze stellen kritische vragen, durven het gesprek aan te gaan, staan in de bloei van hun leven, aan de start van een carrière of studie en ze willen bovenal nog veel leren. Ook zijn ze meer dan welke andere leeftijdsgroep op de hoogte van de ontwikkelingen in de wereld van (sociale) media, reclame en sterke merken. De inzet van een jongerenpanel voor jouw marktonderzoek is daarom goud waard.  

Lid worden van het panel?

Meer informatie? Neem vrijblijvend contact met ons op!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wat is een jongerenpanel?

Een jongerenpanel is een groep jongeren die op verzoek onderzoeksvragen beantwoordt. Afhankelijk van de doelgroep die benaderd moet worden, wordt een selectie gemaakt van mensen uit de groep die aan de voorwaarden van de onderzoeker voldoen. Dit kan bijvoorbeeld gaan om een specifieke leeftijd of locatie. Het jongerenpanel van No Ties bestaat enkel uit jongeren van 18 t/m 24 jaar. Een jongere doelgroep (12 t/m 17 jaar) kan bereikt worden via het inVotes jeugdpanel.

Onderzoek naar jongeren

Bestaat de doelgroep van jouw organisatie (deels) uit jongeren? Dan is het van toegevoegde waarde om marktonderzoek te doen naar deze jongeren doelgroep. No Ties biedt haar klanten een jongerenpanel aan waar verschillende onderzoeken af kunnen worden genomen. Denk hierbij aan customer journey onderzoek, imago-onderzoek of NPS onderzoek.  

InVotes jongerenpanel

In de database van inVotes zitten ruim 30 duizend Nederlanders; hiermee geeft het een goed en representatief beeld van Nederland. Van de panelleden is een ruim aantal achtergrondkenmerken bekend. De jongeren worden regelmatig gevraagd hun mening te geven over de plannen van een organisatie, product, merk of campagne. No Ties biedt geen sample-only respondenten. Wat No Ties wél biedt is snelheid, kwaliteit en korte lijnen. Zo kunnen onderzoekresultaten al binnen enkele uren na het starten van het veldwerk beschikbaar worden gesteld. De resultaten van een onderzoek worden vaak gebundeld in een passende rapportage of infographic, gebaseerd op de behoefte van de klant. Tot slot is No Ties ISO 20252 en ISO 27001 gecertificeerd. 

De jongeren van het inVotes jongerenpanel ontvangen na het invullen van iedere vragenlijst punten, die ingewisseld kunnen worden voor bol.com bonnen. Dat is pas makkelijk geld verdienen! 

Offerte aanvragen voor panelonderzoek

Gedetailleerd Dienstenoverzicht

Marktonderzoeken

Imago onderzoek
Behoefte onderzoek

Koopgedrag
Communicatie
Merk
Concept-en Pretest
Campagne Effectmeting
Sponsor Effectmeting

Brand Equity
Reputatie
Propositie
Gebruik
Prijsstelling
Product Ontwikkeling
Product Innovatie
Brand Health

Stakeholder
User Experience
Doelgroep
Concurrentie
Haalbaarheid
Instant Feedback
Voice of the Customer

Panels

Panelmanagement

Marketing Dashboards

Marketing Data Science

Sentiment
Up & Cross-sell
Customer Journey
eNPS
Sales Excellence
Marketing Mix Modelling

Zoek in deze website