Voor organisaties die regelmatig vragen voor willen leggen aan hun doelgroep kan het opzetten van een eigen panel interessant zijn.
No Ties helpt organisaties met het opzetten, beheren en benutten van hun eigen panel- en marktonderzoeksinfrastructuur, ook wel panel management genoemd.
- Voor het panel- en marktonderzoek dat No Ties uitvoert voor klanten werkt No Ties met een zelf ontwikkeld panel- en marktonderzoeksplatform. Dit platform stelt No Ties ook exclusief ter beschikking aan organisaties die hun eigen panel willen opzetten. Middels dit panel- en marktonderzoeksplatform krijgen organisaties toegang tot panel- en marktonderzoek tooling die zijn waarde ruimschoots in de praktijk heeft bewezen.
- Rondom het platform levert No Ties aanpalende dienstverlening. Denk hierbij aan: o Het werven van panelleden
o Het op orde houden van de panel database
o Het uitdenken van een goede onderzoeksopzet
o Het opstellen van solide vragenlijsten
o Het begeleiden van het veldwerk
o Het analyseren en rapporteren van de onderzoeksuitkomsten - Het panel management platform biedt o.a. de volgende functionaliteit
o Uitgebreide sampling opties
o Profielbeheer van panelleden
o Beloning beheer van panelleden
o Het hosten van sub-panels, ook wel multi-panel genoemd
o Paneldashboard met overzicht van profielen, ledenopbouw, in- en uitstroom panelleden, repons-percentages, etc.
Kortom, No Ties stelt organisaties in staat om een eigen panel op te zetten en de kansen van een eigen panel te benutten, zonder dat de organisatie eigenaar wordt van de uitdagingen die bij een eigen panel komen kijken.
Wil jouw organisatie een eigen consumenten-, leden-, burger-, kijkers-, jongeren-, business-to-business panel? No Ties helpt om de panel- en marktonderzoeksinfrastructuur op te zetten, te onderhouden en te gebruiken.
Meer informatie? Neem vrijblijvend contact met ons op!
No Ties is altijd zeer flexibel inzetbaar. Programmeert vragenlijsten snel, kan het veldwerk snel uitvoeren en de oplevering van de data gaat ook soepel en snel. Daarnaast is het klantcontact prima
Gedetailleerd Dienstenoverzicht
Marktonderzoeken
Net Promotor Score (NPS)
Customer Journey
Customer Experience
Klanttevredenheid
Klantloyaliteit meten
Klant Feedback
Naamsbekendheidonderzoek
Positionering
Imago onderzoek
Behoefte onderzoek
Koopgedrag
Communicatie
Merk
Concept-en Pretest
Campagne Effectmeting
Sponsor Effectmeting
Brand Equity
Reputatie
Propositie
Gebruik
Prijsstelling
Product Ontwikkeling
Product Innovatie
Brand Health
Stakeholder
User Experience
Doelgroep
Concurrentie
Haalbaarheid
Instant Feedback
Voice of the Customer
Panels
Panelmanagement
Marketing Dashboards
Marketing Data Science
Sentiment
Up & Cross-sell
Customer Journey
eNPS
Sales Excellence
Marketing Mix Modelling