Medewerkersonderzoek

Om te gedijen in de snel veranderende wereld van vandaag, moeten organisaties voortdurend blijven werken aan de ontwikkeling van hun medewerkers, leiders en cultuur.

Data in waarde omzetten!

Het optimaliseren van organisatie-resultaten én de medewerkersbeleving, dat is het doel van People Analytics.

Om dit resultaat te bereiken dienen de juiste datagedreven inzichten op het juiste moment beschikbaar te zijn, zodat de juiste keuzes gemaakt worden.

De verandering die benodigd is om op schaal datagedreven besluiten te nemen is voor menig organisatie uitdagend gebleken.

No Ties maakt deel uit van Highberg. Highberg helpt organisaties om de omslag van conventionele naar datagedreven HR snel én goed te maken. Highberg heeft een succesvol track-record opgebouwd bij klanten als NN Group, Van Lanschot Kempen, Friesland Campina, Jumbo Supermarkten en ASML.

Meer informatie? Neem vrijblijvend contact met ons op!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Highberg helpt je te bepalen welk type onderzoek het best bij jouw vraag past

Er vallen verschillende soorten onderzoek onder deze term. Denk bijvoorbeeld aan:

Diversiteit, Gelijkwaardigheid en Inclusie

Diversiteit, gelijkwaardigheid en inclusie (DEI) zijn onmisbare elementen voor organisaties die streven naar betere prestaties, innovatie en een aantrekkelijke werkcultuur. Ga samen met Highberg aan de slag en neem datagedreven beslissingen om DEI te bevorderen!

Employee Experience

EX verwijst naar de algehele reis en interacties die een potentiële werknemer, huidige werknemer en voormalige werknemer heeft met de organisatie, gedurende de verschillende fasen van de levenscyclus van de werknemer. Ga samen met Highberg aan de slag en neem datagedreven beslissingen om EX te bevorderen!

Bij dit soort onderzoeken gebruik je vaak een pre-test en een post-test: een meting vóórdat je interventies uitvoert en een meting daarna. Zo zie je direct wat het effect is. Daarnaast kun je met regelmatige vervolgmetingen trends volgen en kansen voor verbetering blijven ontdekken.

Wat onderscheidt ons?

Hard & zacht

Een benadering waarbij de “zachte” elementen van verandering bij mensen (zoals leiderschap, cultuur en gedrag) in balans worden gebracht met de “harde” elementen van verandering bij mensen (zoals governance, processen en technologie), waardoor de basis voor succes wordt gelegd.

 

Datagedreven

Middels medewerkersonderzoek, dashboards en data science genereert Highberg de datagedreven inzichten die haar klanten in staat stellen om de juiste besluiten te nemen.

Leer een man vissen en hij heeft eten voor heel zijn leven

Highberg gaat partnerschappen aan met klanten en passen de principes van Shu (守) – Ha (破) – Ri (離) toe; ‘leer de vaardigheid, pas de vaardigheid toe, bezit de vaardigheid’. Via Shu-Ha-Ri dragen we kennis en producten op gecontroleerde wijze over aan de klanten, waardoor de klant de nieuwe manier van werken kan handhaven met zijn eigen capaciteiten.

Zoek in deze website