Panels
No Ties heeft veel aandacht voor privacy en beveiliging. Er is voor gezorgd dat derden niet bij de gegevens van onze panelleden kunnen komen. Individuele gegevens van panelleden worden nooit ter beschikking gesteld aan derden.
Invotes
No Ties heeft een eigen consumentenpanel: Invotes
Dit panel is geschikt voor alle mogelijke onderzoeken en onderwerpen. Invotes heeft ongeveer 50.000 leden die op zeer uiteenlopende sites zijn geworven. Hierdoor is het panel in de basis al representatief. Daarnaast is No Ties door de MOA verplicht om met de Gouden Standaard te werken. Dankzij geavanceerde technieken om steekproeven aan te maken is wegen achteraf bijna niet nodig. Elk jaar moeten de panelleden hun profiel updaten, anders worden zij uitgesloten van onderzoeksdeelname. Panelleden worden beloond voor hun tijd en inzet. Ze kunnen punten sparen per onderzoek die verzilverd kunnen worden bij uiteenlopende online winkels via online cadeaubonnen. Ook staat de panelbeheerder altijd klaar om snel en op een respectvolle manier antwoord te geven op vragen die panelleden kunnen hebben. De respondenten van inVotes zijn Nederlanders M/V 18+. Er zijn veel achtergrondvariabelen bekend, waardoor de respondenten vooraf al te selecteren zijn op bepaalde eigenschappen. Ook kunnen er quota worden toegevoegd op bepaalde eigenschappen.
- Achtergrondkenmerken:
- Geslacht
- Geboortedatum
- Leeftijd
- Postcode
- Woonplaats
- Geboorteplaats
- Nielsen-regio
- Provincie
- Inkomen
- huishouden
- Beroepsituatie
- Werkzaam in sector
- Werkzaam in functie
- Sociale klasse
- Samenstelling huishouden
- Aantal personen in huishouden
- Functie in huishouden
- Hoogst voltooide opleiding
- In bezit B-rijbewijs
- Thuiswonende kinderen
- Aantal thuiswonende kinderen
- Geslacht kind 1 t/m 20
- Geboortedatum kind 1 t/m 20
- In bezit smartphone
- Huurhuis of koophuis
inVotes is een zeer representatief en consistent panel. Wanneer er ter controle onderzoeken meerdere keren onder verschillende respondenten worden gehouden, is het resultaat nagenoeg gelijk. No Ties heeft veel aandacht voor privacy en beveiliging. Er is voor gezorgd dat derden niet bij de gegevens van onze panelleden kunnen komen. Individuele gegevens van panelleden worden nooit ter beschikking gesteld aan derden.
No Ties levert geen sample-only respondenten.
inVotes 0-17 jaar
Naast het inVotes panel waarin de leden 18+ zijn, is er ook een kinderpanel. De kinderen/jongeren in dit panel zijn 0-17 jaar. Wanneer de kinderen/jongeren te jong zijn, worden de vragen beantwoord door de ouders. Wanneer ze oud genoeg zijn, zal het invullen door de kinderen/jongeren zelf of samen met de ouders gebeuren.
No Ties levert geen sample-only respondenten.
Peil.nl
Het panel Peil.nl is een panel van No Ties in samenwerking met Maurice de Hond. Het systeem dat achter Peil.nl zit, is hetzelfde als het systeem van inVotes. Dit panel is geschikt voor actuele en politieke onderwerpen. De respondenten van Peil.nl zijn Nederlanders M/V 18+. Zij lopen mee met de wekelijkse peiling. In de rapportage van de data is het stemgedrag van de respondent meegenomen. Bij een onderzoek op Peil.nl is een n van 1000 gegarandeerd, mits er geen selecties worden toegevoegd. De beloning van de respondenten is inzage in de onderzoekresultaten. Zij krijgen dus geen punten.
- Geslacht
- Nielsen-regio
- Inkomen huishouden
- Beroepssituatie
- Krant TV-zenders
- Gestemd
- Woonplaats
- Hoogst voltooide opleiding
- Religie
- Werkzaam in sector
No Ties levert geen sample-only respondenten.
Eigen sample
Naast de panels van No Ties is onderzoek onder eigen sample ook mogelijk. Hierbij is het mogelijk dat het sample wordt uitgenodigd door No Ties, maar u kunt dit zelf ook doen d.m.v. een link die door No Ties wordt verstrekt.
ISO certificering
Vanaf 2011 is ons inVotes panel ISO 26362 gecertificeerd.
Panelbeheer voor derden
Voor de volledige technische realisatie van uw panel kan No Ties u van dienst zijn.
Hieronder vindt u enkele panels die wij beheren:
www.jeugdpeil.nl
Albert Heijn Klantenpanel
Kwaliteit
Onze panels zijn geschikt voor o.a. de volgende onderzoeken:
Merk/communicatie/concepttesting/reclame onderzoek
Positionering/Lifestyle/imago onderzoek
Klant- /medewerkertevredenheids-onderzoek
Productontwikkeling-/gebruiks-/gedragsonderzoek
Onderzoek naar actuele en/of politieke onderwerpen
Onderzoek onder jongeren
Omdat de achtergrondvariabelen bekend zijn van de respondenten, is het mogelijk om vrijwel voor elke doelgroep een representatief onderzoek uit te voeren. Alleen de respondenten die aan de selectiecriteria voldoen worden uitgenodigd. De respons van de panels ligt tussen de 50% en 80%. De respondenten werken vrijwillig mee en geven graag hun mening. Zij begrijpen het belang van snel reageren, wat erin resulteert dat een onderzoek eventueel in 24 uur na akkoord opgeleverd kan worden. De lay-out van de onderzoeken van No Ties is op alle devices gelijk. Ook uittingen kunnen probleemloos op bijvoorbeeld smartphones en tablets worden getoond. Hierdoor kan de respondent op alle gewenste tijdstippen deelnemen aan een onderzoek.